Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 28 augusti 2014

Kors och tvärs

Hej hallå torsdag!! Trötta? Jag känner av att det närmar sig helg... Är trött idag,speciellt i kroppen. Så inte fel alls med Freeeeedag imorgon!!!! :)
Jag har precis gjort biscotti.... Är så förtjust i hårda kakor. Och dessa är grymma till en kopp kaffe eller te. Lägger ut recept senare :)

Härligt väder idag✹ skönt med lite sensommar känsla. Tog vagnen och hundarna för att hämta Belle på dagis. På vägen hem slog det mig faktiskt vilket litet kaos det lätt blir med två hundar, en vagn och en treåring... Hi Hi. Och en mamma som pratar i telefonen samtidigt... Inte jätte smidigt. Koppel kors och tvärs, en bajsnödig treåring (som givetvis inte alls behövde gå på Toa när vi stressat hem!) och så jag som ska försöka prata med syrran...
Ibland gör man det onödigt krångligt för sig men jag gillar det på nåt sätt.

När det är mycket, fart och fläkt, alla får vara med♥

Nä lite middags mat ska lagas. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar