Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 9 augusti 2014

En mysig aw

Hallå! Ni vet när man längtar efter något och ser fram emot det och har klurat och funderat. Planerar och fixar. Men sen när dagen väl är här vaknar du upp med feber. Här befinner jag mig. Usch vilken besvikelse. Jag har sett fram emot helgen hela veckan. Hade erbjudit mig att göra dessert till pappas kalas idag.

Och ni vet ju hur det är när man jobbar under veckan. Blir en hel del som skjuts upp till helgen. Handling, städning osv. Men framför allt att umgås med familjen.

Är så tråkigt och spendera dagen nerbäddad när det var så mycket kul jag hade tänkt göra idag. Blä för sjukdomar.

Som tur var hade jag en väldigt trevlig kväll igår. Först var jag, mamma och Tilda på After work. Eller det är ju nästan inga som har det nu under sommaren men casagrande har en sommar meny för allt kostar 99 kr. Jag åt fläskfile med potatis, bearnaise och rödvinssky. Så gott..
Till dessert tog jag två kulor italiensk glass. Visst inte lika god som vår på jobbet men helt ok ;-)

Efter det mötte jag upp Zebban och Belle dom var hos Greger och Anna. Kul och Honda träffa dem och några vänner till sin också var där :-)

Hoppas du är frisk och kry och har en härlig dag. Att vara frisk är ingen självklarhet för många då var rädda om hälsan. Lev nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar