Heidi Bakar

Heidi Bakar

onsdag 13 augusti 2014

Grym juice

God morgon fina du! Lill-lördag.. Härligt :-) hoppas du vaknat utvilad. Jag känner att min förkylning fortfarande har ett grepp om mig. Tycker det är svårt att avgöra hur man ska göra, köra på eller vilka tills det är 100% borta?!

Igår tog jag och Camilla en fika på Bryggan. Köpte färsk pressad juice på morot, äpple, ingefära. Gud sååå gott. Är verkligen inte mycket för juice men den här var perfekt. Härligt bett av ingefäran oxå. Nästan så man blir sugen på att köpa en centrifug eller vad de heter :-P

Kul att Bryggan blivit så bra. Klassiskt fika men även Nyheter som känns rätt i tiden. Mysig miljö och trevlig personal. Kul tycker jag :) utsikten där är ju Grym.

Hoppas du får en fin dag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar