Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 2 juni 2014

Kalas

Goooo morgon!! Ny vecka och nya möjligheter. Första juniveckan med nationaldag på fredag. Ännu en långhelg för många. Lovely♥ hörde att det skulle bli kanon väder också, det hoppas vi verkligen på!!
Förr mig blir det mkt jobb eftersom det är studenten i Nässjö denna helg. Många tårtor och fikabröd dom ska ut till glada studenter :)

Igår kväll skrev jag ett långt inlägg med ett gott bröd recept men det gick aldrig att publicera det. Tråkigt va?

Vegetarisk måndag idag också, inte att glömma :-) förra veckan gjorde jag en lasagne med zucchini istället för pasta. Gott gott.
Får se vad jag hittar på idag för smarrigt..

I lördags var vi på kalas ju. Sååå mysigt och ännu ett steg då man märker att åren går. Stora tjejen som satt själv i köket med de andra barnen och åt massor av korv med bröd, glass och tårta.
Fiskdamm såklart med glada barn då de fick upp en godispåse!

Nääää nu tjatar Bellis sönder mig. Mot lekparken och senare kanske badhuset :-P

Önskar dig en härlig dag ✿

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar