Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 26 juni 2014

Åska och vinbär

Go kväll!! Blev du drabbad av åskvädret? Himlen var riktigt mörk när jag gick till dagis så jag pinnade på för glatta livet.. Det mullrade lite men sen inget mer.. Molnen gick runt oss och solen fortsatte att skina, riktigt varmt oxå. Istället fick jag hämta mig eget åskmoln på dagis. Suck så tråkigt det är att hämta när det är gnäll och sura miner direkt bär man öppnar grinden. Tur att det gick Öberg lika fort som de mörka molnen försvann och vi fick en riktig trevlig eftermiddag.

Bellis upptäckte vinbärs buskarna på gården och åt och åt. De var super sura, blä! Men man har själv varit där. Käkade alltid omogna bär som barn. Det hör väl till ;-)

Har hundvakt från och med idag eftersom vi åket iväg över helgen.. Fy så tomt det är utan mina tjejer. Värker i hjärtat efter dem♥ tack mina fantastiska föräldrar som alltid ställer upp. Guld värda!!

Sov gott fina du. Imorgon blir det fredags fika :D recept tips..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar