Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 10 juni 2014

Strandäng & bränd hud

Hej, hallå och god eftermiddag fina du! Vilken skön tisdag vi fick. Lugn morgon med lite mys, träning och plock hemma. Skönt med kontrast mot dagar då d det är tider att passa och stress, stress!!

Vi var vid västersjön idag hela dagen. Sååå skönt :-D
Men varför lär man sig aldrig?? De här med att smörja in sig. Gaaaaah vad jag bränt mig. Efter sisådär tre timmar kände jag att de sved lite och tog solskydd, jooo men de var ju så dags då.. Suck. Aj Aj vad det gör ont nu. Om Bellis bränt sig? Nä hon var insmörjd ned solskydd 50 från typ till tå. Typiskt föräldrar va, att inte föregå med gott exempel själva ;-)

Hade med oss en engångsgrill ock lyckades grilla karré. (ibland har ju de grillarna en förmåga att bara slockna mitt i  tillagningen)
Väldigt gott, hade en enkel pastasallad till!

Nu ska jag baka av bullarna.. Yes jag bakar. Även att jag är ledig :-P ha ha. Testar nytt recept med äppelkompott. Tror de blir smarrigt!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar