Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 16 februari 2014

Ruggig förmiddag

Bbrrrrr riktigt rått väder. Jag och Belle tog ett stopp i Stadsparken. Jag var inte den ende föräldern som stod och frös kan jag säga. Man ser många som står med uppdragna axlar och trampar på stället.

Barnen är helt oberörda av vädret... Tvärtom de älskar alla vattenpölar. Jag missade regnbyckor så Lillan vart tokblöt. Men nu när vi krupit ner under Täcket känns det riktigt skönt att ha varit ute... Får alltid dåligt samvete om vi inte går ut och leker en stund varje dag!

Alla gungor ska puttas på så det var mycket jobb för Lillan som snällt bad mig att ställa mig en bit bort så att jag inte skulle få en gunga på mig.
Visst är det underbart när småbarn visar omtanke♥

Solen kikar fram i mellan åt.. Kanske kommer våren snart? Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar