Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 15 februari 2014

Home again..

God lördag!
Hade ni en mysig dag igår?
Jag och Belle spenderade halva dagen i bilen kändes det som. Körde fel.. Jaaa jag vet inte hur jag lyckades ta fel avfart i rondellen och hamnade mot Örebro och lyckades köra många mil innan jag insåg att jag borde vända!
Men Belle var nöjd och inget gnäll alls.
-det går bra mamma.
Sa hon bara när jag var irriterad över fel körningen.

Så vi käkade taco hemma. Ingen trerätters men det gjorde mig inget. Tacos är alltid gott! Ingen efterrätt hann göras heller. Hade tänkt steka lite äpplen och ha glass till så ni kan ju tänka er att jag blev snopen när det inte fanns några äpplen i kylen.. Ha ha.

Lite presenter blev det i alla fall och Belle blev jätteglad för sitt Alfons pussel hon fick av farmor.

Ha en riktigt bra dag i snöyran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar