Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 18 april 2013

Ösregn & nyttig drink

Jasså nu passar det solen att kika fram.. För en timme sedan när jag och hundarna åkte till Hallby så öste det ner.. Uj Uj det var pölar, snö, lera och regn MEN vi kämpade på i löpspåret =)
Tar alltid emot när man ska ut i regn men sen efter en stund när man blivit blöt så är det faktiskt riktigt skönt. Känns friskt tycker jag!

Och är det något jag blivit bra på efter jag fått barn och en pensionär till hund (och nu en jättepigg också) är det att allt går. Visst jag kan inte springa 8km med Nowa men jag kan springa 4 km med intervaller.. Lägg till lite backträning också så har du en jätte bra runda..
Eftersom Nowa ligger 50m bakom så blir det perfekt intervallsträcka och springa tillbaka och heja på henne =)

Igår körde jag ett styrkepass hemma och Belle var såååå himla söt när hon härmade mig. Hon la sig likadant och stönade också när jag tog i.. Haha Gullunge.
Och så säger hon:
-Mamma täna mer, mamma täna mer.
Såhär hemma går de inte maska utan jag har en egen tränare :P:P

Ting var riktigt duktig och låg mig i hälarna hela tiden. Hur pigg som helst =)

Jag har ju "snöat in" på avokado och äter gärna ett par om dagen så igår när Johanna gjorde den här drinken på Go´kväll blev jag sugen att testa. Grapefrukt ska ju vara supernyttigt också =)

2 avokado
saft från 2 grapefrukter
1-3 msk råsocker

Dela avokadon och gröp ut köttet. Mixa med grapejuice.
Smaka av med råsocker..
Mums..


HA de fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar