Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 12 april 2013

Fredag!!

Jaha 12 april....och det snöar!!!!!! What???
Blev glad över att jag gick en långpromenad med hundarna tidigt imorse då det snöade lite lätt... När jag åkte hem från skolan öste regnet ner, bläää va tråkigt!
Gujja, Gujja.
Äntligen har de tagit ner gungorna på dagisgården. Lillan är lycklig!

Idag var jag med på dagis när barnen åt mellanmål (lyckades tajma in så jag kom mitt i maten)
Var riktigt mysigt att sitta där och bara lyssna på barnen och iaktta dem. 
Så himla söta när dom fyller i varandras meningar och berättar vem som målat vad och vem som är sjuk., -Thea vam på panna 


Vet ni vad Ting gjorde, hon hoppade rätt ut i dammen vid dalvik.. Jag och Nowa fattade ingenting utan bara - VA? Tror >Ting blev chockad med över kylan i vattnet för sen var hon så låg på vägen hem.. snuttan !

Tänkte tipsa om en outletbutik som ligger bredvid Company på solåscenter. De säljer mängder av märkes jeans och toppar för 50 - eller 100kr. Jag hittade kläder till Belle också från Name It. Superbra<!!  Så ta en titt där==)

Brukar du köpa ekologiskt? Jag fick veta att potatis är något som är väldigt besprutat.. Så köpte en ekologisk påse nu! Likaså köpte jag några ekologiska apelsiner.. GUD så goda!! Verkligen skillnad tycker jag!
Visst de är mycket mindre än vanliga men det är väl
ett bra tecken på att de här är mer naturliga?

 Ting på två ben, spanar på ankorna..


Imorgon ska jag jobba. Längtar! Hoppas de går bra och att jag inte gör bort mig för mycket :P hehe..

Nu ska jag fortsätta mitt tårtbak. Trevlig kväll.. ( i ruskvädret)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar