Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 24 oktober 2013

Färkost fyllda champinjoner

Hej Torsdags kväll. Snart Fredag...igen! För oss blev det en lite kortare vecka eftersom vi var lediga i Måndags. Gör stor skillnad. Jag börjar äntligen närma mig slutet på svenska kursen.. Jag står och nosar på slutet faktiskt.

Gjorde färdigt min powerpoint presentation. Riktigt kul och lägga till olika effekter och bilder på sidorna. Jag ska redovisa hemma och filma som jag skickar till min lärare. Känner mig förväntansfull och nyfiken. Ska bli roligt att "leka talare". Jag som är så blyg annars kan "go all in" nu när det är utan publik. *tummen upp*

Annars har eftermiddagen flutit på. Jag och lillan testade att spela memory. Njaa vi fick hoppa över reglerna och det hela slutade med att vi bara samlade in korten och la dem på hög. Väldigt underhållande tyckte lillfia.

Lagade favoriten tacofisk till middag. Alltid så gott. Yummi.

Dessa goda snabblagade svampar borde ni testa som tillbehör i helgen. Välj en god färskost.

*favorit*


Champinjoner
Färskost

Sätt ugnen på 200 grader (eller tänd grillen)
Dra ut roten på svamparna.
Fyll i ost och lägg dem i en ugnsform.
In i ugnen tills de börjar vätska sig och få färg.
Ca 10 min. 

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar