Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 21 oktober 2013

Danmark, Fredrikshamn

Hej! Här har det ekat tomt i bloggen över helgen. Vi är på väg hem nu från Danmark. Tar färja till Göteborg. Riktigt trevlig tur med boende på "the reef", Scandic hotell med äventyrsbad. Så det blev några timmars bad igår och idag.

Jag är verkligen ingen badmänniska men nu försökte jag anstränga mig.. He He. Hade en utomhus jaccuzi som var det bästa tyckte jag. Riktigt varmt med kyla över vattenytan.

Åt en god brunsch på båten igår. Stort plus med mjukglass maskin. Mmm.
På kvällen åt vi buffé på hotellet som jag tyckte va helt ok med lax, potatisgratäng, kött, sallad, Foccacia, kakor och chokladfontän och färsk frukt. Väldigt gott!

Fick besök av pirater under middagen. Oj Oj vad rädd Belle blev. De ville ha med barnen på skattjakt och det var så kul att se alla förväntansfulla barn som samlades runt.
Alla fick guldpengar med choklad. =)

Idag hoppade jag över badet. Hade tänkt att bada men stannade i sängen i stället. Mycket bättre. Hi Hi.

Det är full fart med lek, mat, bad..
Bilderna talar själva. Mycket egna åsikter såklart när man är två år;-)

Synd att vädret varit dåligt, hade gärna strosat runt mer bland alla affärer runt hotellet. En liten tur blev det i alla fall. Hittade en liten choklad affär med gräddbullar. Mums.

Det ska bli skönt och hämta hundarna sen. Saknar dem✿

Hoppas du haft en bra helg. Nu ska vi gunga vidare på havet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar