Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 31 augusti 2013

Bröllop...

Oooh nej jag har ingen ring på fingret (även om jag önskar det ibland* ler) men en blogg som jag följer, blondinbella. Gifter sig idag. Så stort!!! Och hon är dessutom 2 år yngre än mig och jag tycker det är skit häftigt. Tänk vad folk ska prata om dem att de är så unga och bla bla.. Men känns det rätt så varför inte köra på?

Man har fått följa bröllops planeringen nu under våren och sommaren. Jag vill gärna gifta mig också en dag. Att få en "egen dag". Att ta förhållandet ett steg högre känns det för mig! Ha en stor fest, god mat, tårta och hela sin släkt och vänner får vara med. Lite lyx helt enkelt..

Och jag tycker det är lite löjligt när folk påstår att alla skiljer sig ändå så varför gifta sig?! Men så kan man väl inte resonera.. Vi lever här och nu, inte om 5, 10 eller 20 år!
Känns det rätt nu så är det väl det enda som räknas★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar