Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 11 februari 2013

På bättringsvägen..

Nu börjar jag bli frisk.. Varit hemma hela dagen för att inte smitta ner någon men GUD vad det kliar i kroppen.. hehe. Visst det va skönt att sova länge idag på förmiddagen men senare underdagen blev jag rastlös. Jag som hade tänkt baka i helgen.. typiskt.

Nu klagade Z på magont så nu kanske han oxå har åkt på det. Smittar ju som attan.. Imorgon åker i alla fall jag o Belle och hälsar på svärmor. ska bli så roligt och härligt att komma iväg på en liten tur =)



 Belle är så duktig på att hjälpa till och städa. Det märks verkligen att de får plocka undan efter sig på dagis. Så bra tycker jag. Även om hon bara är knappt 2 år så fattar hon så mycket och hon kan hjälpa till med jätte mycket.


(ja en bättre kamera kanske man skulle satsa på i födelsedagspresent.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar