Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 5 februari 2013

Doptårta 3

Hallå!! Hoppas ni mår bra! Jag har precis gjort en historiauppgift. Så jag har kvällen fri imorgon. Aaa gott och vara ute i god tid. Tänk om man hade haft det här drivet på gymnasiet.. uuj uuj vad det hade blivit bra betyg !

Idag hade jag ett "utvecklingssamtal" med rektorn, tror inte det kallas så men det va ett litet samtal om hur det funkar osv. Jag tog då upp matteprovet och det kändes skönt att han tog det seriöst. Idag hade ag ju naturprov och jag hade verkligen pluggat och var så redo...
Kunde allt utom två ord som hon hade förkortat och jag hade inte lärt mig förkortningarna för det var under den lektionen jag missade när Belle va sjuk.. ÅÅÅÅ så surt!

Så där missade jag 2 poäng. Hade jag bara vetat förkortningarna hade jag kunnat svara på frågan. *morr

Här kommer bilder på den sista doptårtan. Gjorde den laktosfri. Men med samma smaker. 





Vår lilla temperament-tjej. Lite arg på mamma när hon vill ta kort.. 
(nä inte överdrivet alls att börja storböla.. hihi sötis)

Hon har varit mycket mer gosig senaste tiden. Vill sitta i famnen i soffan och vara nära, nära. Så mysigt.
Ikväll badade vi tillsammans. Hon blir så glad när man gör henne sällskap. Och nu är hon helt besatt av att tvåla in sig..
-Tååå, Tååå säger hon när hon vill ha tvål.

Hon tog sin små, mini, knubbiga händer och strök mej på kinderna. Åå jag höll på å dö, så gulligt var det. Och så försiktigt och mjukt. (L)(L)

Natti, Natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar