Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 1 februari 2013

fredagsmys!

Ja nu är tårtorna till imorgon förberedda. Godiskålen framtagen, ölen uppkorkad och snart är det soffläge... Aaaa gott det! Har ni fredagsmys? För oss blev det köttfärspaj.

Nu när lillan inte äter välling längre så äter hon middag med oss senare. Så mysigt. Alla tre samlade =)

Idag hade jag mitt första prov på mååånga år. Oj vad nervös jag var. Haha kändes som det var blodigt allvar men det är ju klart det va viktigt men kanske inte så mycket :P

Ja tror och hoppas att det gick bra men det blir ofta så att man har svårt med något och då pluggar man det supermycket och sedan glömmer man av det andra lite. Men men jag gjorde så gott jag kunde. Tråkigt bara att många hade mobilerna på och det ringde flera gånger och de tog samtalen. Fy såååå dåligt. Fattar inte hur en del kan vara så nonchalanta..  Tråkigt.
Älskar tulpaner..

Va på a6 idag efter jobbet och skulle köpa gummistövlar till Bellis. Vad hände med vädret? Det va ju massor av vatten på dagisgården så hennes vinterskor läckte in. Men nu har jag hittat ett par fodrade gummistövlar, roligare för barnen när det är vatten än när det är is.

Inte roligt en fredag på a6, massa folk. Har aldrig gillat a6. Går mycket hellre på stan. 

Å vet ni? -Igår sa hon Nobelle för första gången- Fast bara en gång men hon har börjat säga Belle om sig själv. Så söt! Tycker det är så roligt nu när hon pratar så mycket (även om ja bara förstår hälften)

Hoppas ni har en härlig fredag. !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar