Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 14 juni 2013

Skidbacketårta!!

Ja mitt i sommaren!! Fick en beställning på en tårta till studenten med tema skidåkning. Så visst då blev det en skidbacke, en skidåkare och lite granar och slalompinnar. Allt i marsipan✪

Tycker det är så roligt med annorlunda tårtor när jag kan gå och tänka och klura ut hur tårtan ska se ut =)

Den här är fylld med mosade hallon, chokladgrädde, vaniljkräm och lite naturell grädde. Många lager blev det så jag skulle få lite lut på den!
Täckt med vit marsipan.

Grattis alla studenter förresten. Vilken dag ni har och haft!! Jag minns min student så väl och det är en av de roligaste dagar jag haft. Allt var på topp. Sådan glädje och förväntan hos alla och riktig fest stämning i hela stan. Lastbilsflak och utspring. ✿♨★♥

Varit skolavslutning i Nässjö och säkert på fler ställen idag. Mycket beställningar på jobbet och framförallt mycket jordgubbar. He He. !!! Gjorde grodbakelser, brukar bli en favorit hos barn! Så söta :-P

Nä nu ska jag fixa lite kvällsfika med första köpet av svenska jordgubbar för i år. Visst är det lite speciellt ;-)
Mums*

Önskar dig en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar