Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 7 september 2012

Härliga Fredag!

Finns det något som slår känslan av en storstädning hemma? hmm.. Aaa ok lite andra saker men det är en så härlig, nöjd känsla när man tagit tag i städningen och inte skjuter den framför sig.
dammat, skurat, dammsugit. Rubbet. AAaah nu kan vi slappa i helgen. =)

Jag ska på bio ikväll med några gamla jobbarkompisar. Ska bli skönt att Zebban tar läggningen ikväll och jag kan "smita" hemifrån ! En film som har premiär idag med Meryl Streep. Hope Springs
Hoppas den är bra. Tvivlar på att den slår Rock of ages :P

Idag gick det så bra på förskolan med lillan. Hon var inte ledsen nånting och jag försökte hålla mig lite gömd så hennes inskolningslärare Julia fick leka med henne. Gick kanon. Så jag fick knappt med henne hem vid 11. Kändes skönt nu inför helgens uppehåll från inskolningen.

Julia tyckte att hon är lätt att ha och göra med. (nu kanske de säger så till alla föräldrar) men man blir lite stolt ändå. Haha,.

Tog en promenad på vätterstranden igår. Så häftigt att ha stranden mitt i stan. Fint!

Ha nu en fin kväll. Kram/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar