Heidi Bakar

Heidi Bakar

onsdag 25 juli 2012

Räkfrossa



Ibland är det skönt med en stund för sig själv.. Tror det är nyttigt för varje själ att få egentid. Lillan somnade innan. Slut efter en varm dag på landet. Vilken härlig sommardag!

Jag köpte räkor ikväll. Så enkelt och gott. Några goda ostar, lite kex, vindruvor och ett glas iskall jordgubbs-rabarber saft! Pressade lite citron över räkorna och sen lite hackad dill. Så gott.
-O försök att inte skölja dem i vatten, de förlorar så mycket smak då.


Jag läser en matblogg. Hon som har den äter jääätte mycket skaldjur och dukar alltid fint
och piffar till allt. Jag blir så inspirerad! 
Och det är precis så tanken är med bloggar tycker jag.
Man ska dela med sig och inspirera andra. Då har man lyckats =)

(nu är inte jag där riktigt än med duka fint och piffa till men jag har börjat äta massa ost o kex ialla fall.
haha..)

Trevlig kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar