Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 16 augusti 2014

Städfix och lördags fika

Puh... Hej mitt i stöket. Har haft en tung "måste göras lista" över mig som jag börjat beta av. Mycket att fixa med när vardagarna mest består av jobb, matlagning och lek med Belle.

Men vilken lättnad känsla som sprider sig när man får ett rent och fräscht hem. Damma, plocka, dammsuga, svabba, skura.. Sköööönt!

Lite belöning måste vi ju ha såklart. Köpte med bakelser hem från jobbet. Sällan jag gör det men idag vart jag så sugen. En bakelse med banangrädde, tårtbotten, marsipan och mandelmassa. Sååå gott.

Ikväll ska jag på tjejfest.. Wooop woop.. Gud så roligt. Längtar. Men alltid detta klädval.... Eller hur tjejer?? ((jaaa ni killar som suckar kan hoppa ner några rader..))
Nu är det ju lite mitt i mellan sommar -höst... Hhmmm får se vad det blir. Det är ju endå en stor del av det, att få göra sig lite fin ibland. Speciellt för oss som lever med jobbkläder på den mesta av tiden annars.. Och de är ju inte speciellt snygga ;-)

Ha en härlig kväll.. ♪.Klackarna i taket ♪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar