Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 17 juli 2014

Värme i Turkiet

Hej fina du! En härlig sommardag✹ är på väg till Västerås för att besöka svärmor och några vänner. Sista semester dagarna för min del nu så njuter till fullo av tid med familjen, sena kvällar, sovmorgon och utflykter!!
Hoppas att du mår bra :-)

Vi hade en toppen vecka i Side. Sååå underbart med värme. Låg runt 30° hela tiden, även kvällarna.
Haft inte hunnit föra över alla bilder än men några kan jag bjuda på.

Känns som jag varit i "mathimlen". Aldrig sett så mycket god mat innan. Minsta lilla rätt var genomtänkt och dekorerad och smakade ljuvlig. Så jag åt, åt och åt. Tur det var en vecka för nu behöver jag få tillbaka min normala storlek. Hi Hi. Sväller lite efter en veckas all-inklusive!!

Ska berätta mer om hotellet senare. Ville bara säga hej och önska dig en trevlig helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar