Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 29 juli 2014

Kolmården

Hej hallå! Allt väl i denna fantastiska sommaren? Blev så glad när en kollega började jobba idag efter semestern och så att hon hade haft en av de bästa somrarna någonsin. Wow! Kul med positiv energi. Tror vädret bidrar till så mycket positiv känsla och glädje. Ljus och värme mår vi bra av!!

I söndags åkte jag, lillsyrran och Bellis till Kolmårdens djurpark. Älskar att gå runt och kika på alla djur. Jag känner mig alltid så hemma på något sätt. Så till syrran art jag känner mig ibland mer som ett djur än människa . Hihi. Men jag får sådant driv och engagemang när jag träffar djur. Satt med tårar i ögonen under delfin showen som vanligt *fniss* En dröm som fortfarande hänger i, jobba med delfiner. Älskar deras glädje för livet och påhittighet.

Under förmiddagen var det inte soligt som tur var. Vilken värme. Puh. Blev mycket dricka. Bellis var på uselt humör de första timmarna eftersom hon inte äter någon frukost. Så svårt att få henne att äta nuförtiden. Tack och lov åt hon tillslut en varmkorv. = bättre humör!

En super härlig dag med underbara djur. Fick se ett bråk mellan två björnar bara några meter ifrån oss. Alla blev helt tysta. Vilka stora djur.
Linbanan var grym. Häftigt att åka över en hel flock med lejon, björnar , älgar , giraffer ock många fler djur.

Höjdpunkten för Belle var såklart bamse s värld. Att kika in i deras hus och få krama bamse och vargen. Oj oj vilken lycka!!

Hoppas du njuter till fullo av sommaren. Ta det lugnt och lev i nuet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar