Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 4 juli 2014

Uppehåll..

Hej vänner. Några dagar sen sist. Intensiv jobbvecka. Imorgon är sista passet innan semester. Inte dum känsla :-) vi jobbar så fysiskt oxå och jag är verkligen glad över att jag har en stark kropp. Det är mängder av tunga lyft varje dag så kroppen får slita.

Nu har jag precis tagit en varm dusch. Köpte peeling idag och skrubbade mig. Ska visst vara bra innan en solsemester! Så himla gött nu när man kan duscha utan och stressa ihjäl sig när man är ensam hemma med Belle. Hon sitter så nöjd framför tvn. Visst att småbarn har sin charm men att de blir lite självständiga är verkligen skönt.

Hoppas du mår väl. Jag hoppas så på sol imorgon. Skulle vara så kul med ett besök vid stranden. Vågar vi tro? ;-)

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar