Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 29 januari 2015

Sista orken

Hej och hallå. Intensiv dag.. Högtryck på jobbet nu, så underbart kul :) så vi jobbar för fullt i ett väldigt tempo för att hinna fylla upp i butiken och baka det som efterfrågas. Vill ju ha nöjda kunder!!

Sen hade jag några ärende efter jobbet innan jag svängde förbi dagis för att hämta lillan..
Fick en stor kram idag och en liten tjej som glatt följde med hem... Såååå skönt att slippa bråk och protester.

Hittade en prinsessklänning i affären och kunde inte låta bli den. Belle har frågat efter kläder att klä ut sig med. På dagis har de olika klänningar och hon älskar att klä ut sig.
Hon blev jätteglad och ville genast ta den på sig. Lilla hjärtat. Hon sa flera gånger:
-jag får ha den hur länge jag vill!
(På dagis måste de turas om så hon var väldigt nöjd över att få en alldeles egen)

Efter dagis var jag så trött så jag trodde jag skulle somna stående.. Plus att jag ofta blir ganska irriterad hemma. Efter Tings död är det så jobbigt att vara hemma.. Så då är de på något konstigt sätt lättare att vara arg än ledsen. Surt men jag måste bara ta mig i genom sorgen. Låta det ta tid.

Men ändå lyckades jag få energi till att både dammsuga, plocka undan 1 miljon saker som låg överallt och byta lakan i sängarna och äntligen plocka upp den rena tvätten som blivit kvar i korgen.. Härligt nu efteråt :) bara chill resten av kvällen.... Visst är det en grym feeling, när man gjort sånt som inte blivit av på flera dagar. Gott!

Hoppas din torsdag varit bra?! Fredag imorgon igen!! Wooop woop. Full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar