Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 16 januari 2015

Ful l fart

Puh.... Pustar ut. Vilken dag! Varit fullt ös sedan jag kom till jobbeti morse. Jobba, jobba!!!
Mycket kunder, beställningar och förberedelser. Härligt :)

Älskar dessa dagar när det är mycket att göra. Mååånga grejer på gång samtidigt och det är bara att tuta och köra.

Vi hade smörgåstårtor beställda idag så det var jättekul. Hoppas på att det drar igång med dem!!

Jag är ju väldigt känslosam.... Som några fler i familjen *inga namn*. Så jag kan bli helt tårögd ibland, jag nästan att jag lipar för det är så mycket känslor. Det är svårt att beskriva men när du har ditt eget konditori som du drömt om många år och sedan gör du detta till verklighet... Och kunder uppskattar och berömmer det du gör... Det är magiskt! Idag när kön växer och bakverken bara försvinner... Aashhh det är så grymt!

Semlor i stora lass!!

Så nu är jag mör i kroppen. Skönt att lägga sig i soffan en stund framför TVn innan läggdags. Imorgon är det bakning igen... Wiiieee :D

Trevlig kväll fina du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar