Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 25 januari 2015

Maskeradfest och sovsöndag

Hej, hallå! Mår ni bra? Jag tror jag slår rekord i att sova. Skulle de finnas en sådan tävling, vem som kan sova längst så skulle jag vara vass... Alltså herregud!!
Idag vaknade jag runt 9.30, gick upp och ville att vi skulle ära frukost ute, Zebban var inte alls sugen på de så då gick jag och la mig igen (lie irriterad) hehe!! Och sen väckte han mig halv tre..... What???

Jag skrattade lite när han kom in
-nu är klockan snart tre!
Aaa visst tänkte jag, kollade mobilen och blev förvånad. Shit jag har sovit hela dagen??!

Bara att masa sig upp och åka och käka nått! Och sedan hämta hem min älskade lilla flicka. Såååååå tomt hemma utan henne där. Fick en jätte, Bamsekram bör jag kom. Underbart!

Igår var jag och Zebban på fest. Temat var 80tals rock. Så perfekt. Grym musik och häftig stil. Jag hade beställt flera tatueringar från nätet som jag skulle ha på armarna... Tänkte ha det som min utklädnad. Tror ni jag hann få dem???
Gaaaah så besviken jag var.

Som tur var hade jag köpt två stycken tidigare som jag kunde ha men det var inte direkt väg jag hade för bild i huvudet. Typiskt. Zebban var så söt i stor peruk. Hi hi. Afrohair :P

Var så häftigt när vi kom till festen (typ sist!) hi hi. För alla hade verkligen gått "all-in" så utklädda från topp till tå. Verkligen kul och bara titta på alla fantasifulla dräkter!!!

En riktigt rolig kväll blev det med grym musik, god mat, dans och umgänge med fina vänner.

Visst är vi coola, jag och "madonna" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar