Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 8 januari 2015

My place

Alltså det är märkligt att vara egen. Alltså det har inte riktigt gått in än för mig att detta är på riktigt.
Vi har vårt eget konditori. 100% på riktigt??

Det har varit en intensiv höst och hela köpet av företaget gick fort och det var hela tiden tidspress (för att ingen annan skulle köpa det innan oss) sen när vi väl öppnade har det varit jobb måååånga timmar och även mycket oro. Det är läskigt att kasta sig ut och göra något nytt.

Men nu när vi har landat lite, kommit in i rutiner och fått en hel massa feedback börjar jag sakta slappna av mer och lita på att vi fixar detta.

Både jag och Camilla har väldigt höga krav och det märks ibland att vi pressar oss onödigt hårt. Men vi kommer hitta vårt sätt.

Det är magiskt att göra nya saker. Man utvecklas och lär sig så mycket om sig själv.

Mitt place. Mitt Wallentins <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar