Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 7 mars 2014

Fredag!

Härliga Fredag...eller? Ja, min började inte speciellt.. Satans prov. Gaaah inte alls de frågorna jag kunde svaret på. Så typiskt. Jag gillar ju all fakta om hur kroppen fungerar, matsmältning, hjärnan, blodomlopp och så vidare. Var det en enda fråga om det? -näpp. Var det någon fråga om atomer som jag pluggat massor? -Näpp! Var det bara massa frågor om bergarter och celler? -Japp!
Så det kan bli ett omprov. Suck. Fast jag får skylla mig själv att jag inte pluggat mer. (och förutsett frågorna. hehe)

Än slipper jag dig inte...


Nä men då kan det ju bara bli en bättre Fredag eller hur! Det är det som är det bästa, nu kan det bara bli bättre :) Tjoooo. Jag har förberett lite vaniljglass till ikväll. Sprang på färska jordgubbar och blåbär i affären och blev så sugen på det som efterrätt till kvällen. Här blir det TACO fredag. Mmm gott. Ni med ?



Jag har varit i skogen och rastat hundarna. Vad glad Nowa blev över att det fanns lite snö kvar. Gned in sig rejält. Gamla damen (L) Ting fösökte fånga varenda liten fågel som vanligt. Good luck darling ;)

Fyra ben som står rakt upp? Japp det är Nowa!

Ha nu en jättebra Fredag! Jag bjuder på ett recept på gott surdegsbröd senare. Kram Kram

Så nöjd med min nya kjol från H&M. Vårkänsla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar