Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 14 september 2014

This is the day

God söndag och god morgon!! Vet ni? Jag känner mig lite pirrig idag.... Är ju äntligen dags att rösta!! Och jag är så velig. Ovanligt va? ;-)
Ska bli så spännande och se resultat ikväll efter mängder av debatter, program, utlåtande, reklam, löpsedlar, lovord, påhopp och hysteri kring detta val!
Men även om du tänker rösta blankt, GÅ DIT! Vi är privilegierade i Sverige som får rösta och ha en åsikt. Tänk i vissa länder där folk oftare sitt liv för att säga sin åsikt.

Vi har precis ätit en god frukost med Nybakat bröd. Gott!! Gjorde en deg igår kväll som jag bakade av nu på morgonen så fick det gräddas medan jag gick ut med hundarna. Smidigt och super gott!
Älskar helgfrukost. Jag jobbar ju ofta helger så tycker det är så mysigt att äta frukost ihop när jag är ledig.... Speciellt när man har en solstråle bredvid.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar