Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 14 juli 2013

Ikea

Go kväll! Tittar ni på fotbolls em? Ja hörde en sån klockren kommentar på p3 häromdagen..
-här har jag gått runt och trott att jag spelade fotboll hela min barndom men är det damfotboll jag har spelat.
Sagt av en kvinnlig programledare!
Vad jag skrattade när jag hörde det. Hon sa det i väldigt irriterad ton och jag håller med henne till fullo. Så nedlåtande att det heter damfotboll när damer spelar och fotboll när det är herrar. Man säger aldrig herrfotboll.
Hallå de är år 2013!!!!

Jag försöker verkligen att tycka det är spännande och intressant med fotboll på tv men jag tycker det är sååå tråkigt! Gaah, till och med när Sverige spelar!
Får "stå ut" några kvällar till :-P

Vi åt lunch på Ikea idag. Bra när man har tunt på kontot nu efter resan! Bra med barn också. Skedar, haklapp, Muggar, allt finns där och barnen får glasspinne efter maten! Kanon.
Jag brukar ta kycklingfilé med bearnaisesås och pommes, supergott.

Kaffe och Kanelbulle =5 kr
De gillar vi!! =)

Natti♦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar