Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 1 juli 2013

Ibland har man tur..

Ja var ska jag börja... Vi har letat som galningar efter en sista minuten resa. Har lagt ner väldigt mycket tid på det men varje gång har det varit något fel..
För dyrt, bara en flygstol, fel tid, inget bra väder... Men vi började fundera på Turkiet. Det är I Alla Fall väldigt varmt och solsäkert✹

Jag hittade flyg biljetter igår eftermiddag men vi bokade inte utan kollade lite till..
(det är svårare än man tror att hitta tre flygstolar för ett ok Pris när det är regn och rusk här)

Jag var på bio igår kväll och Tanken kom över mig någon gång under filmen..
-hoppas han har bokat biljetter!
Kommer hem och, nej det var slut!!
Åååååå nej!

Senare innan jag ska sova kikar jag lite på resor, hittar samma flygstolar som tidigare till Turkiet. Tänker -äh ja testar att boka!
Det gick =) för ett billigt Pris, bra tid, bra flygplats!! Äntligen..

Så snart drar vi till Bodrum. Så glad jag är. Vi behöver detta!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar