Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 9 februari 2015

Dammsugarerobot, blod och dans

Hej måndag,! Ny vecka igång.. Är ni pigga och laddade?? Jag hade en lite tuffare dag. Väldigt trött och lite seg. Det bästa med dessa dagar är att jag vet att det känns mycket bättre imorgon. *ler*
Kommer snart vara framme vid helgen och vips så har en vecka gått.

Underbara sol. Så härligt för alla som har sportlov. Blir mycket uteaktiviteter kan jag tänka mig :) hade flera kunder idag som kom från flera timmars lek ute och skulle hem och fika! Gott det!

Vi har ju "blivit med robot". Hi hi. Zebban är sjukt nöjd och jag med faktiskt. Vårt golv har och är alltid SÅ smutsigt och täckt av hundhår. Skönt att komma hem till rena golv nu! Utan är ha gjort ett smack ;) bra köp älskling!!

Undrade lite hur Nowa skulle reagera men hon bryr sig inte ett dugg. Ligger kvar när den kör på henne. Fast det är riktig Nowa-style.. Hon bryr sig inte så värst mycket om saker.. Lilla hjärtat!

Ting hade där i mot inte tagit det med tio lika lätt.. Hi hi. Hon hade blivit smått stressad och vaktig.. Ååååå så jag saknar min tjej. Igår gick jag och Nowa i stadsparken och plötslig fick jag massor av minnesbilder och det slog mig att jag undvikit att gå där sen tings död. Hon älskade att springa för och vi gick där flera gånger i veckan. Usch det riktigt värkte i hjärtat av saknad...

Innan när jag la mig i soffan så försökte jag minnas hennes små tassar som krafsade på filten för att komma under och hon la sig intill min mage för att få värme. Eller smattrandet på parketten när hon kom springandes överlycklig mot soffan. Underbara hund!

Ser ni vilken stor tjej vi fått? hon ville så glatt hjälpa mig att ta bort alla blodfläckar på golvet. Hund som löper nu. Suck. Med ting var de inte så jobbigt men Nowa blöder rätt mycket så nu har jag plockat fram hundtrosorna.. Inga mer fläckar tack! Visst är det märkligt att gamla hundar löper... Som att hon skulle palla att vara dräktig, föda och sen ta hand om valpar?? Njaa det skulle inte vara lyckat med hennes ledvärk och trötthet.

Nä nu är det dags att lägga Bellis.. Jag lär ju också somna... Garanterat ;)
Trevlig kväll fina du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar