Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 27 januari 2015

Semlor och punktering

Hej hej. Allt väl? Här har vi myst ner oss i soffan. Skön stund på kvällen. Sen blir det alltid lite protester vid läggning.. Alltid! Konstigt det. Hon är supertrött men ändå finns det alltid ork att protestera.
-ja måste kissa.
-ja vill ha ett gosedjur
-jag behöver salva
-jag är törstig
-jag kan inte sova....
Det är bara att stålsätta sig så brukar hon ge upp efter en stund..

Jaha vad hände mig igår då?? Jo jag fick punktering när jag körde hem från Aneby.. Så typiskt mig.  Blää!!! Jag blir inte speciellt förvånad längre bara grymt irriterad.

Hade haft en härlig eftermiddag med syster och bebis och skulle hem och laga middag. Pang! Så small däcket och det var bara att köra in på en parkering direkt och vänta där tills Zebban kunde hämta oss. Usch vilka tråkiga pengar men varför gråta över spilld mjölk...
(Bara jätte, jätte irriterad)

Annars är det mycket jobb. Så roligt att vi har så många kunder. Jätte lycklig!
Mycket semlor nu och jag hoppas det håller i sig från tills fettisdagen... Gärna längre :)

Kul att semlewrapen är så omtyckt. Tycker de är väldigt goda och kul med en ny variant på en gammal klassiker!!
Tror den återkommer nästa år.

Ni missar väl inte att rösta på Wallentins semlor på www.stansbasta.se

Ha en go kväll :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar