Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 13 oktober 2014

Egen företagare

Hej, go kväll! Precis sjunkit ner i soffan. Puh. Lite sliten. Vilket tempo vi haft på wallentins konditori hela förra veckan. Helt underbart med så många kunder. Helt överväldigande.... Tack för all pepp, lyckönskningar, fina blommor och Hälsningar. ♥♥♥

Idag hade vi en lite lugnare dag. Är ju ändå måndag. Förstår nog fortfarande inte riktigt att detta är mitt jobb nu, mitt ställe mitt egna??! Väldigt konstigt.
Vi bestämmer, planerar och bakar. Träffar massor av kunder och lär oss massor för varje dag. Vilken resa!

Hoppas du tittar in på wallentins!

Ha en fin kväll..

1 kommentar:

  1. Det har varit fantastiskt att veta att det finns någon där ute som vet om att falla ner och komma upp igen. Vi förblir alltid ödmjuka och ger aldrig upp, och med hjälp av Benjamin lee att få mig lån från hans företag för att utvidga min verksamhet, vid en central tid. Stödet jag fick från hans låneföretag var ganska ärligt och en intressant låg avkastning i utbyte. deras återbetalning är garanterad.
    Du kan kontakta deras e-post på 247officedept@gmail.com Eller Whatsapp Mr lee på + 1-989-394-3740

    SvaraRadera