Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 29 september 2014

Dag ett

Hej hej! Idag är första dagen som egen. Vilken märklig känsla! Både jag och Camilla känner likadant, som vi har skolkat från jobbet typ och bara flummar runt. "Får vi bestämma allt själva och göra si och så"
Känns häftigt!!!

Idag har det varit möten med säljare på förmiddagen och sedan käkade vi lunch hemma hos mig och träffade en febrig Belle. Typiskt att hon blev sjuk just nu bär jag inte kan vabba..

Hade en super stressig start idag med.. hade stängt av väckarklockan och eftersom Bellis hade feber Siv hon ovanligt länge plus att Zebban inte skulle iväg till jobbet så vaknade jag av att mobilen ringde halv nio!!!!!! Gaaaaah panik. Har nog aldrig sminkat mig så snabbt och bokstavligt sprang ut med hundarna!

Kom lite sent till mötet med kaffet i handen och utan frukost i magen.... Jag som sett fram emot att få äta frukost hemma.. ja ja det gick ju bra ändå, kommer en ny morgon imon!

Resten av dagen har vi åkt runt och handlat saker vi behöver.. flyger och far runt staden. Woooo Woo.

Hoppas vi ses på lördag. Vi öppnar kl 07 och stänger kl 15.00 så kika förbi och fika lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar