Heidi Bakar

Heidi Bakar

onsdag 4 februari 2015

Vab, snö och tjat

Hej hej!! Här är det snart dags att försöka gå en vild luren tjej i säng... Inte lika lätt när hon varit från dagis hela veckan även om vi försöker hitta på lite aktiviteter..
Hon är inte jätte sjuk men man märker att hon är lie hängig så då är det bättre hon är hemma lite extra tror det är bra med lite uppehåll från dagis ibland.

Jag har ju arbetat "natt" i många år och är väldigt inställd på att sova mitt på dagen, märks tydligt att min kropp är van att sova då! Så idag när jag kom hem vid lunch och man möts av både barn och hund som är hyperaktiva och bara vill göra hundra saker direkt blir det lite tufft för mig.

Försökte få till en vila först men gav upp när belle hade sagt:
-snäääälla mamma!
Typ hundra gånger med valpögon.  Hi hi.
Så det var bara är pälsa på sig och ta snowracern och hund och barn och traska iväg. 
Och när man väl kommit till backen är det ju bara så skönt att vara ute.... Bara vägen dit som känns lång ;)

Blev bara en liten runda för belle frös om tummen..  Ha ha vad gulligt det var.

Sen somnade jag gott när vi kom in.... Var inte riiiiiiktigt meningen att somna utan mer att jag tänkt vila. Så när jag vaknade hade belle hunnit med lite allt möjligt..
Hällt ut den nya balsamsprayen i toan.
Öppnat alla mina hudvårds produkter som jag fått i present... Tack och lov var de skyddsplast på.. Ätit kex över hela soffan. Ätit päron i sängen! Hällt en halv tub tandkräm i toan...
Ha ha ha så typiskt mig. Skulle aldrig hänt när Zebban var hemma med henne. Får hålla mig vaken nästa gång!!

Härlig kväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar